Strona główna » Pposiedzenie Rady Osiedla Zwycięstwa w dniu 23.09.2025 r
Na posiedzeniu Rady Osiedla Zwycięstwa w dniu 23.09.2025 r. porządek obrad obejmował, jak poniżej:
Porządek obrad Rady Osiedla Zwycięstwa:
1. Otwarcie posiedzenia Rady Osiedla Zwycięstwa.
2. Przyjęcie zaproponowanego porządku obrad .
3. Podsumowanie przez Kierownika ODK „Wiktoria” i Przewodniczącego ROZ winogradzkiego festynu na pożegnanie lata.
4. Przestawienie przez Kierownika ODK Wiktoria działalności kulturalnej dla mieszkańców w okresie wrzesień-grudzień.
5. Przyjęcie protokołu z posiedzenia Rady Osiedla z dnia 16.07.2025 r. oraz 21.08.2025 r.
6. Przyjęcie wniosków i bieżących informacji Komisji:
6.1. KKS + KHU z posiedzenia z dnia 04.09.2025 r.
6.2. KGZ + KR z posiedzenia z dnia 09.09.2025 r.
7. Wykonanie za 6 miesięcy 2025 roku planu gospodarczego Osiedla Zwycięstwa wraz z omówieniem wydatków funduszu remontowego na poszczególnych nieruchomościach Osiedla Zwycięstwa za 6 miesięcy 2025 roku oraz wyszczególnienie rzeczowe remontów w stosunku do kosztów w tym procent wykonania. Rozliczenie zadań rzeczowych – procent kwoty zaplanowanej na inwestycje i procent wykonania, terminowość wykonania ile pozostało do wykonania terminowość realizacji i ocena efektywności. (materiały doręczone na wrześniowe posiedzenie połączonych komisji)
8. Podjęcie przez Radę Osiedla Zwycięstwa uchwał:
8.1. Projekt Uchwały Nr 26/2025 – w sprawie: organizowania cyklicznych spotkań z mieszkańcami Osiedla Zwycięstwa w Osiedlowym Domu Kultury „Wiktoria”.
8.2. Projekt Uchwały Nr 27/2025 – w sprawie: dobrowolnego i nieodpłatnego uczestnictwa pracowników w posiedzeniach komisji ROZ.
8.3. Projekt Uchwały Nr 28/2025 – w sprawie: wyrażenia zgody na utworzenie miejsca postojowego i dzierżawę gruntu.
8.4. Projekt Uchwały Nr 29/2025 – w sprawie: zaopiniowania wniosku o ustanowienie na rzecz byłego pracownika Spółdzielni, spółdzielczego lokatorskiego prawa do lokalu mieszkalnego na osiedlu Zwycięstwa.
9. Zestawienie wniosków z wszystkich komisji z terminu czerwiec-sierpień 2025 r.
10. Zatwierdzenie wzoru ankiety i karty do głosowania wraz z pismem przewodnim do mieszkańców budynku nr 16 ws. utworzenia miejsc postojowych.
11. Korespondencja:
11.1. Pismo Zarządu ws. organizowania posiedzeń Prezydium i Rady Osiedla.
11.2. Projekt pisma do Zarządu Zieleni Miejskiej ws. utrzymania parku miejskiego na terenie Osiedla Zwycięstwa.
11.3. Projekt pisma do WTVK ws. monitoringu na osiedlu Zwycięstwa.
11.4. Pismo/odpowiedź na wniosek mieszkańca budynku nr 9 z dyżuru radnych w dniu 01.09.2025 r.
11.5. Pismo/odpowiedź na wniosek mieszkańca budynku nr 5 z dyżuru radnych w dniu 01.09.2025 r.
11.6. Projekt pisma do Zarządu ws. zmiany struktury organizacyjnej ADM OZ.
12. Zapoznanie członków Rady Osiedla z informacją Kierownika Administracji i Przewodniczącego Rady Osiedla odnośnie postępu poszczególnych prac związanych z uporządkowaniem zieleni i ciągów komunikacyjnych na Osiedlu Zwycięstwa.
13. Realizacja spraw z sierpnia 2025 roku.
14. Sprawy bieżące i wniesione.
15. Ustalenie terminarza na PAŹDZIERNIK 2025 r.
16. Zakończenie posiedzenia.
