Protokół z posiedzeniu Rady Osiedla Kosmonautów w dniu 22 marca 2021 r.
Opublikowano: wtorek 23 marca, 2021
Na posiedzeniu Rady Osiedla Kosmonautów w dniu 22
marca 2021 r porządek obrad obejmował :
Proponowany porządek posiedzenia:
Otwarcie, przyjęcie porządku obrad i sprawy organizacyjne.
Zatwierdzenie protokołu z poprzedniego posiedzenia Rady.
Informacje z bieżącej działalności Komisji i głosowanie dotyczące proponowanych uchwał (referują przewodniczący komisji w oparciu o protokoły z posiedzeń): a. Komisja Gospodarki Zasobami: – informacja o przekazanym komunikacie wszystkim mieszkańcom OK 2 o konieczności remontu elewacji i wzroście opłat na funduszu remontowym, – uchwały w sprawie zmian opłat na funduszu remontowym dla mieszkańców budynku OK 2 ze względu na planowane prace remontowe w trybie awaryjnym (remont elewacji), – realizacja prac drogowych przy budynkach OK 9, 10 i 13, – wymiana balkonów w budynku OK 24, – montaż ogrodzenia gniazda śmietnikowego przy Pasażu, b. Komisja Rewizyjna: – analiza wynagrodzeń w 2020r za udział w posiedzeniach organów samorządowych, – zadłużenie lokali użytkowych na koniec stycznia 2021 r, – informacja ze spotkania Komisji Rewizyjnej Rady Nadzorczej w marcu 2021 r, c. Komisja Kulturalno-Samorządowa: – wniosek mieszkańców budynku OK 12 o przeprowadzenie ankiety w sprawie sprzątania klatek schodowych, – zaopiniowanie pisma do mieszkańców budynku OK 2 dotyczące remontu w trybie awaryjnym za kwotę około 1,5 miliona zł , – zadłużenie lokali mieszkalnych na koniec stycznia 2021 r, d. Komisja Handlu: – wniosek najemców Pasażu o wydanie kart postojowych na czas rozładunku i załadunku towaru, – informacja o wypowiedzeniu umowy najmu dla lokalu użytkowego w Pasażu 104 B box 18, – wniosek kwiaciarni z Pasażu o wydzierżawienie w dniach 2 i 3 kwietnia miejsca przed Pasażem na sprzedaż kwiatów, – wniosek Zespołu Dziennych Domów Pomocy w Poznaniu o umniejszenie czynszu z tytułu adaptacji nowo wynajętych pomieszczeń.
Informacja Administracji Osiedla o bieżącej działalności.