Strona główna » ZASADY OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW OD 12 PAŹDZIERNIKA 2020 R.
W trosce o zdrowie naszych mieszkańców, Zarząd Poznańskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Winogrady” w Poznaniu podejmuje kolejne działania profilaktyczne zapobiegające rozprzestrzenianiu się koronawirusa.
Z dniem 12 października 2020 roku Administracja Ogólna (Zarząd), wszystkie Administracje Osiedli, Winogradzka Telewizja Kablowa i Pogotowie Techniczne ograniczają bezpośrednią obsługę mieszkańców.
Wszystkie służby Spółdzielni na swoich stanowiskach pracy załatwiają sprawy: drogą mailową, telefoniczną lub tradycyjną drogą korespondencyjną.
W bezpośrednim kontakcie z interesantem wydajemy tylko niezbędną korespondencję, z zachowaniem zasad reżimu sanitarnego, po uprzednim, telefonicznym umówieniu wizyty na konkretny dzień i godzinę.
Dla usprawnienia komunikacji, przed wejściami do wyżej wymienionych obiektów zostały usytuowane skrzynki pocztowe, do których można składać wszelkiego rodzaju pisma i wnioski.
W załączeniu podajemy numery telefonów kontaktowych.
Za utrudnienia przepraszamy